Crema de xocolata

receptes-xocolata-facils

Aquí us deixo una recepta de xocolata molt i molt senzilla de cuinar i que fins i tot els més petits la casa podran preparar (sempre sota supervisió d’un adult!). De fet aquesta crema de xocolata o trufa us pot també servir per a farcits de pastissos… així que és una recepta molt socorreguda.

Per a preparar 6 gotets:

250 grams de nata per a muntar

100 grams de xocolata negra 65% de cacau

15 grams de sucre

Necessitareu: Cassó per a escalfar la nata i batedora de mà. Batedora de varetes elèctrica per a muntar la trufa.

Dificultat: Baixa

Escalfem la nata en un cassó juntament amb el sucre. Quan comenci a estar calenta hi anem tirant la xocolata a trossos fins que estigui ben fosa. Ho barregem amb el batedor de mà fins que no quedin grumolls. Compte que no bulli.

Deixem refredar la barreja i la guardem a la nevera fins al dia següent.

Muntem la trufa amb la batedora de varetes. Recordeu que per a muntar la nata/trufa jo sempre recomano fer servir un bol metàl·lic i si està fred encara millor.  Ens ha de quedar una textura semblant a una mouse.

Repartim la barreja entre els gotets.

Podeu presentar-la com a la fotografia o decorant-la amb nata com els famosos Dalky de Danone, o amb una mica de fruita tallada per sobre (maduixes, plàtans …).

Espero que us agradi!

 

One thought on “Crema de xocolata

  1. Retroenllaç: Crema de xocolata | Celler-Adocse

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s